Proč zavedené firmy nepřicházejí s průlomovými novinkami dřív než jejich noví konkurenti? Vysvětlení je jednoduché: Mnoho firem je soustředěno na každodenní realizaci svého obchodního modelu a zapomíná, že obchodní modely jsou pomíjivé. Úspěch dnes nezaručuje úspěch zítra. V článku nazvaném The CEO´s Role in Business Model Reinvention v časopise Harvard Business Review (leden-únor 2011) o tom píší američtí profesoři Vilay Govindafrajan a Chris Trimble .
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



