Podle Jiřího Fišery, který má na starosti významné zákazníky ve společnosti Arbes Technologies, by každá informace měla být co nejpřesnější, s možností náhledu na detail a porovnání s historií. Již dávno nestačí jen "povrchní" porovnání základních ukazatelů. S tím částečně nesouhlasí Michal Kouba, produktový manažer ERP ze společnosti Logica, který se domnívá, že zkušený manažer by měl rozumět hlavnímu předmětu podnikání organizace, ve které působí, a měl by vědět, čím lze efektivitu předmětu podnikání ovlivnit: "Proto by měl sledovat jen sadu několika málo ukazatelů, které mu řeknou, jak na tom organizace je." Samozřejmostí by mělo být sledování základních účetních informací a údajů z personalistiky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později