Podle Jiřího Fišery, který má na starosti významné zákazníky ve společnosti Arbes Technologies, by každá informace měla být co nejpřesnější, s možností náhledu na detail a porovnání s historií. Již dávno nestačí jen "povrchní" porovnání základních ukazatelů. S tím částečně nesouhlasí Michal Kouba, produktový manažer ERP ze společnosti Logica, který se domnívá, že zkušený manažer by měl rozumět hlavnímu předmětu podnikání organizace, ve které působí, a měl by vědět, čím lze efektivitu předmětu podnikání ovlivnit: "Proto by měl sledovat jen sadu několika málo ukazatelů, které mu řeknou, jak na tom organizace je." Samozřejmostí by mělo být sledování základních účetních informací a údajů z personalistiky.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



