Jak? Celé tajemství spočívá v informační přípravě. Pokud jí před důležitou schůzkou věnujete nějaký čas, můžete podstatně zvýšit své šance na úspěch. Neudělat to je v dnešním propojeném světě v podstatě neomluvitelné, píše na svém blogu na www.hbr.org Antony Tjan.
Ať už jde o pohovor s potenciálním novým zaměstnavatelem nebo o první obchodní schůzku, měli byste vědět, kdo je vaším partnerem a neměli byste tápat ani v základních otázkách kontextu, jehož se bude vaše jednání týkat. Když si dáte tu práci - ale rozhodně byste na to neměli zvlášť upozorňovat - můžete na svůj protějšek udělat příznivý první dojem, a to za určitých okolností může být rozhodující.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



