Biopotraviny se několik posledních let těšily nejen faktické, ale především mediální oblibě.
Pokud něco bylo označeno jako »bio«, už dopředu se předpokládalo, že je to zdravé, chutné, šetrné k životnímu prostředí, zkrátka »in«.
Na výsluní zájmu se tento typ zemědělské produkce a potravin vyhříval celkem neohroženě dost dlouho. Řešily se spíše otázky, proč navzdory vyšším podporám a pozitivní medializaci není konzumentů bio v naší společnosti mnohem více.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



