S nepříjemnými klišé nebojují jen neznámé značky z netypických lokalit. Problémům, i když zcela odlišným, musejí čelit i některé firmy, které si rozhodně nemohou na nedostatek proslulosti stěžovat. Příkladem může být třeba společnost Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz je značka, která letos oslavila 125. výročí založení, a také firma, jenž stála u vynálezu automobilu. V České republice však musí automobilka řešit problém nešťastného spojování značky s negativními jevy v české společnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



