S nepříjemnými klišé nebojují jen neznámé značky z netypických lokalit. Problémům, i když zcela odlišným, musejí čelit i některé firmy, které si rozhodně nemohou na nedostatek proslulosti stěžovat. Příkladem může být třeba společnost Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz je značka, která letos oslavila 125. výročí založení, a také firma, jenž stála u vynálezu automobilu. V České republice však musí automobilka řešit problém nešťastného spojování značky s negativními jevy v české společnosti.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111