Co je reklama reklamou, provází ji otázka, zda sex prodává. Sex určitě upoutá pozornost. Ale pouhé upoutání pozornosti nestačí k tomu, aby reklama byla úspěšná.
Člověk zpozorní, když vidí jakýkoli sexuální motiv. To ale ještě neznamená, že v něm zůstane nějaké pozitivní sdělení pro značku, se kterou je sex v reklamě spojen.
Mnoho lidí je schopno označit reklamu se sexuálním podtextem za líbivou. Ovšem vůbec už je nezajímá, na co ta reklama byla. Prostě viděli hezké tělo, a to je zaujalo.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



