Tento přístup je ovšem dnes už překonaný. Jenom se to moc neví. Vítěz jste tehdy, když dokážete nabídnout vzácné a vyhledávané zboží nebo službu, zkrátka něco, co ostatní nemají. A co je vzácné a lidé to chtějí? Podle článku To Win, Create What's Scarce od Setha Godina, publikovaném v Harvard Business Review, jsou to věci, které jsou obtížné: ať už je obtížné je vymyslet, dodat, nebo vyrobit. Někdy (zvláště ze začátku) je to i něco, co je obtížné prodat - například nepopulární názor nebo produkt, který předběhl svou dobu.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



