Náš zákazník, náš pán - praví baťovská tradice. Náš zákazník - naše loutka, vyučili mě nejen na úřadech, ale také u dodavatelů energií, v bankách, pojišťovnách nebo telekomunikačních firmách. Čím silnější organizace je, tím bývá zákazník méně důležitý.
Zdálo by se, že se blýská na lepší časy. Trhá se pytel se zákaznickými ombudsmany - ochránci práv drobných klientů proti povýšenosti a nezájmu korporátních mašinérií.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.
Aktuální číslo časopisu Ekonom
Luděk Pfeifer
Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.



