Zaměstnavatelé vidí u benefitů velký prostor pro personální politiku. Využívají je nejenom jako prostředek ke zvýšení motivace zaměstnanců, ale i ke stabilizaci a udržení klíčových pracovníků či manažerů. V poslední době však slouží i jako nástroj pro získání nových zaměstnanců, což se při současné nízké míře nezaměstnanosti stává prioritou mnoha společností. Rostoucímu zájmu o benefity odpovídají i výsledky výzkumu, který jsme uskutečnili mezi firmami Czech Top 100. Nějaké zvýhodnění pro zaměstnance používá 93 % velkých firem - nejčastěji příspěvek na stravování a penzijní připojištění spolu se školením a vzdělávacími kurzy. Více než 53 % dotázaných uvažuje o tom, že nabídku výhod pro zaměstnance rozšiří. Chtějí se zaměřit na zvýšenou zdravotní péči, životní pojištění, rekreaci a penzijní připojištění.
RYS