Komentář Zase budu volit jenom na základě emocí. Které faktory formují rozhodování voličů před říjnovými volbami? 8 minut čtení Kampaně běží, volby se blíží a preference nevypadají pro vládní koalici a její voliče zrovna růžově. A často je letos slyšet povzdech: „To...
Jak se přiblížit ke spotřebiteli 8 minut čtení V červnovém vydání časopisu Regal jsme zveřejnili první část studie Life Style, kterou realizovala výzkumná agentura TNS Aisa společně s Leo...
Jací jsou Češi v roce 2008 8 minut čtení Výzkumná agentura TNS AISA společně s Leo Burnett Advertising za účasti několika společností z různých produktových kategorií zpracovala studii...
Jací jsou Češi v roce 2008 2 minuty čtení Výzkumná agentura TNS AISA společně s komunikační agenturou Leo Burnett Advertising zpracovala další vlnu studie Life Style, která mapuje vývoj...