Akviziční kampaně lidi rozčilovaly 13 minut čtení "Zrušili jsme velké akviziční mediální kampaně, snížili jsme reklamace o polovinu, odchody zákazníků až o 60 % a ve spokojenosti jsme druzí,"...
Propisky už nefungují 10 minut čtení Dosavadní "odbytový" přístup v Tonu přestal v krizových dobách fungovat. Nový marketér značky Jan Juza povolal do zbraně designéry, což firmě...
Za televizi chytrou, lepší, inovativní 7 minut čtení Zatímco v České republice se prozatím ustalují základní praktické mantinely pro využití product placementu, v zahraničí jsou o pár kroků dále.
Digitální naděje a palčivější problémy 5 minut čtení Než hledat spásu pouze ve skvělých digitálních projektech pro venkovní reklamu, je potřebnější vrátit se k základům tohoto kanálu a stávající...
Rádi se vyhneme módě product placementu 11 minut čtení V televizi Ameriku neobjevíte, říká Martin Jaroš, marketingový manažer T-Mobilu. Kreativní experimenty se ale osvědčují, například krátké...
Konec social shoppingu 4 minuty čtení Před dvěma lety vstoupil s velkou pompou na český internetový palouk nevšední projekt nákupů na internetu, Zoot. Proč se nevyplatila sázka na...
Hlavně, že je to "virální" 2 minuty čtení Je potřeba nazývat věci pravými jmény, protože v marketingu se pravda - ta zákaznická - vždycky ukáže.
Historie se opakuje... 5 minut čtení Je to skoro symbolické, že stejně jako před třemi lety, i letos na podzim se západní svět chvěje nejistotou z budoucnosti. Jak tehdejší vývoj...
Recepty na krizi, inovace není klišé 4 minuty čtení Chopit se krize jako příležitosti byla nejčastější rada posledních dvou let - natolik častá, až se málem zvrhla v klišé. Přesto pozitivní...
Z neosobní samoobsluhy do obýváku 5 minut čtení Bankovní sektor se probouzí k nebývalé aktivitě - chce být přátelský, otevřený, transparentní, nebo tak alespoň působit. Po letech důrazu na...
Marketing plného břicha 2 minuty čtení Vysoká škola Zdeňka Pohlreicha nese své ovoce. Celospolečenské hnutí za kvalitnější stravování nachází silnou odezvu v aktivitách výrobců...
Dosažitelné smysly 2 minuty čtení Marketéři vyslyšeli apely k novému trendu zapojení více smyslů. Multisenzorický marketing si, zdá se, úspěšně klestí cestu do komunikace.
Akademické retro 4 minuty čtení Sezona "back to school" školákům už odeznívá, ale vysokoškolákům se dveře fakult teprve otevírají. Čert ví, jak se pro své školy rozhodli, ale...
Když internet už nestačí, drahoušku... 6 minut čtení Názor, že internet není samonosný, často zapadá v proudu hlasitých výzev, že kdo není on-line, je mrtev. Nyní se růst internetu zpomaluje a...
Odvážné slogany 2 minuty čtení Se slogany je potíž. Musejí být úderné, jednoznačné, relevantní. a navíc ještě pravdivé. Právě průkaznost tvrzení se často stává terčem...