Články autora

13 minut čtení
"Zrušili jsme velké akviziční mediální kampaně, snížili jsme reklamace o polovinu, odchody zákazníků až o 60 % a ve spokojenosti jsme druzí,"...
10 minut čtení
Dosavadní "odbytový" přístup v Tonu přestal v krizových dobách fungovat. Nový marketér značky Jan Juza povolal do zbraně designéry, což firmě...
7 minut čtení
Zatímco v České republice se prozatím ustalují základní praktické mantinely pro využití product placementu, v zahraničí jsou o pár kroků dále.
11 minut čtení
V televizi Ameriku neobjevíte, říká Martin Jaroš, marketingový manažer T-Mobilu. Kreativní experimenty se ale osvědčují, například krátké...
4 minuty čtení
Před dvěma lety vstoupil s velkou pompou na český internetový palouk nevšední projekt nákupů na internetu, Zoot. Proč se nevyplatila sázka na...
2 minuty čtení
Je potřeba nazývat věci pravými jmény, protože v marketingu se pravda - ta zákaznická - vždycky ukáže.
5 minut čtení
Je to skoro symbolické, že stejně jako před třemi lety, i letos na podzim se západní svět chvěje nejistotou z budoucnosti. Jak tehdejší vývoj...
4 minuty čtení
Chopit se krize jako příležitosti byla nejčastější rada posledních dvou let - natolik častá, až se málem zvrhla v klišé. Přesto pozitivní...
5 minut čtení
Bankovní sektor se probouzí k nebývalé aktivitě - chce být přátelský, otevřený, transparentní, nebo tak alespoň působit. Po letech důrazu na...
2 minuty čtení
Vysoká škola Zdeňka Pohlreicha nese své ovoce. Celospolečenské hnutí za kvalitnější stravování nachází silnou odezvu v aktivitách výrobců...
2 minuty čtení
Marketéři vyslyšeli apely k novému trendu zapojení více smyslů. Multisenzorický marketing si, zdá se, úspěšně klestí cestu do komunikace.
4 minuty čtení
Sezona "back to school" školákům už odeznívá, ale vysokoškolákům se dveře fakult teprve otevírají. Čert ví, jak se pro své školy rozhodli, ale...
6 minut čtení
Názor, že internet není samonosný, často zapadá v proudu hlasitých výzev, že kdo není on-line, je mrtev. Nyní se růst internetu zpomaluje a...
2 minuty čtení
Se slogany je potíž. Musejí být úderné, jednoznačné, relevantní. a navíc ještě pravdivé. Právě průkaznost tvrzení se často stává terčem...