Články autora

5 minut čtení
Tuzemských zadavatelů, kteří by dokázali "virál" zkrotit, je poskrovnu. Proč tomu tak je? Že bychom neměli dostatek nápadů? Nebo nám spíše brání...
1 minuta čtení
Blíží se jaro, což pro většinu marketérů znamená rychle dokončit poslední přípravy na venkovní promotion. Týmy chystají kostýmy, balíčky...
5 minut čtení
I pro pivní značky je web a internetová komunikace důležitou součástí komunikace se spotřebitelem. A jak se ukazuje na příkladu značky Pilsner...
8 minut čtení
Obor sales promotion neznamená jen ochutnávky jogurtů v řetězcích. To spotřebitelé většinou netuší a je to tak v pořádku, jak jsou na tom ale...
6 minut čtení
Poplašné zprávy neboli hoaxy neodmyslitelně patří k životu na internetu. Mohou poškozovat značky, stejně jako mohou přispět k brandingu. Někteří...
2 minuty čtení
Požár a následné uzavření nového obchodního centra Palladium mají nečekané následky. Obchody budou uzavřeny nejméně dvacet dní. A to ještě v...
9 minut čtení
Od listopadu byl Jaroslav Zajicek, ředitel marketingu společnosti Ströer, evropské trojky v oblasti OOH reklamy, na cestách mezi New Yorkem, Abu...
2 minuty čtení
V březnu loňského roku byl Pardál uveden na lokální trh v jižních Čechách. Nyní by se měl objevit na pultech obchodů po celé republice. Podaří...
4 minuty čtení
Češi se postupně učí na kvalitnější kávu. Za několik let bychom už nemuseli být označováni jako národ "turka".
2 minuty čtení
RADA PRO REKLAMU zatím nerozhodla, zda je srovnávací kampaň společnosti ČEZ z hlediska etiky v pořádku nebo ne. Minulý týden, kdy ČEZ kampaň...
3 minuty čtení
Nový kapitán lákající na rybí výrobky kupodivu není reinkarnací Kapitána Igla společnosti Unilever. Tuzemský výrobce se pouze "nechal...