Vir(v)ál po česku 5 minut čtení Tuzemských zadavatelů, kteří by dokázali "virál" zkrotit, je poskrovnu. Proč tomu tak je? Že bychom neměli dostatek nápadů? Nebo nám spíše brání...
Chtějí výrobci POP fušovat agenturám do řemesla? 7 minut čtení Rozšiřování nabídky služeb výrobců POS/POP vede k myšlence, zda by mohli konkurovat menším BTL agenturám. Chystají se na to? Zeptali jsme se za...
Vezměte značky ven! 1 minuta čtení Blíží se jaro, což pro většinu marketérů znamená rychle dokončit poslední přípravy na venkovní promotion. Týmy chystají kostýmy, balíčky...
Pilsner Urquell chutná i na webu 5 minut čtení I pro pivní značky je web a internetová komunikace důležitou součástí komunikace se spotřebitelem. A jak se ukazuje na příkladu značky Pilsner...
Šéfa firmy jsme nechali zatknout šerify na koních 5 minut čtení Darovat zážitek se v posledních letech stává stále více trendy. Zážitkových agentur proto vzniklo hlavně před loňskými Vánocemi mnoho, ale...
Vědí zadavatelé, co skutečně chtějí? 8 minut čtení Obor sales promotion neznamená jen ochutnávky jogurtů v řetězcích. To spotřebitelé většinou netuší a je to tak v pořádku, jak jsou na tom ale...
Pošli to dál 6 minut čtení Poplašné zprávy neboli hoaxy neodmyslitelně patří k životu na internetu. Mohou poškozovat značky, stejně jako mohou přispět k brandingu. Někteří...
Goodbye, Palladium? 2 minuty čtení Požár a následné uzavření nového obchodního centra Palladium mají nečekané následky. Obchody budou uzavřeny nejméně dvacet dní. A to ještě v...
Venkovní reklama vzbuzuje rozruch 9 minut čtení Od listopadu byl Jaroslav Zajicek, ředitel marketingu společnosti Ströer, evropské trojky v oblasti OOH reklamy, na cestách mezi New Yorkem, Abu...
Má smysl testovat POS materiály před jejich nasazením? 2 minuty čtení "POS jsou pokaždé originál. To stejné platí i o zboží, které se do něj umisťuje. Z těchto důvodů jen zkušenosti výrobce nestačí, proto...
Sežere Pardál "Géčko"? 2 minuty čtení V březnu loňského roku byl Pardál uveden na lokální trh v jižních Čechách. Nyní by se měl objevit na pultech obchodů po celé republice. Podaří...
Cena už nám nevadí 4 minuty čtení Češi se postupně učí na kvalitnější kávu. Za několik let bychom už nemuseli být označováni jako národ "turka".
Časy se mění... 2 minuty čtení RADA PRO REKLAMU zatím nerozhodla, zda je srovnávací kampaň společnosti ČEZ z hlediska etiky v pořádku nebo ne. Minulý týden, kdy ČEZ kampaň...
Mamutí parazit Kapitána Igla 3 minuty čtení Nový kapitán lákající na rybí výrobky kupodivu není reinkarnací Kapitána Igla společnosti Unilever. Tuzemský výrobce se pouze "nechal...
Znáte už nové podmínky pro účast na zahraničních veletrzích? 5 minut čtení "Ministerstvo průmyslu a obchodu vydalo na sklonku podzimu novou koncepci pro oficiální účast na zahraničních výstavách a veletrzích. Změny byly...