Čína - země netušených možností? 8 minut čtení V poslední době jsem měl možnost pracovně strávit nějaký čas v Číně a bylo zajímavé konfrontovat osobní zkušenost s očekáváními a představami,...
Jak řídit značku v době multimédií? 7 minut čtení V současné době nekritického nadšení ze všech nových typů komunikačních platforem v čele s Facebookem se zapomíná na jednu věc - na systematické...
Vyprávějte příběhy 8 minut čtení Lidé milují velké příběhy. Jsou na nich postaveny nejslavnější světové romány, mýty a legendy, stejně tak doprovázejí životopisy mnoha slavných....
Potřebuje dnes marketing velké nápady? 7 minut čtení V minulosti byla řada úspěšných reklamních kampaní postavena na tzv. big idea - velkém nápadu, který vytvářel pozici značky. Při pohledu na...
Máte mezi svými zaměstnanci typ podnikatele? 3 minuty čtení Pokud mezi vaše zodpovědnosti ve firmě patří i výběr nových lidí, možná budete mít podobnou zkušenost - v životopisech, které se mi objevují na...
Neříkejte, že ještě nejste na žádné sociální síti 3 minuty čtení Všichni tam jsou, a kdo tam není, ten jako by nebyl. Kolikrát už jste tuto větu v souvislosti se sociálními sítěmi zaslechli? A přece se najdou...
Kreativita v době příliš skromných rozpočtů 3 minuty čtení Z proklamace o tom, že v době recese je třeba více investovat do marketingu, se stalo jedno z největších manažerských klišé dnešní doby. Přitom...
Jsou originální myšlenky věcí náhody? 7 minut čtení Definovat zrod myšlenky není vůbec snadné. Někdy přijde jako blesk z čistého nebe, jindy jsou za ní nekonečné hodiny hledání. Přesto existuje...
Nadbytek informaci dobrý nápad nezajistí 3 minuty čtení Také máte ten pocit, že se na vás každý den valí stále větší množství informací? Informační zahlcenost tady s námi je už nějaký ten rok a...
Jsou originální myšlenky věcí náhody? 7 minut čtení Definovat zrod myšlenky není vůbec snadné. Někdy přijde jako blesk z čistého nebe, jindy jsou za ní nekonečné hodiny hledání. Přesto existuje...
Když inspirace, tak od těch nejlepších 3 minuty čtení Každoroční festival reklamy v Cannes, jenž nedávno proběhl, je největší světovou přehlídkou toho nejlepšího, co za daný rok v reklamě vzniklo,...
Jak spolehlivě zabít nový nápad 3 minuty čtení Přijít s opravdu skvělou kreativní myšlenkou a následně ji uvést do života není vůbec snadné. Nástrah, které číhají v průběhu procesu, je víc...
Chcete prodat? Vystupte ze stínu 3 minuty čtení Občas zaslechnu vzdechy nad tím, jak jednoduchý život a příležitost pro tvůrčí práci mají firmy podnikající v některém z atraktivních odvětví,...
Reklamním médiem může být cokoliv 8 minut čtení Se skvělým kreativním nápadem dnes už nevystačíte. Pozornost zákazníků se s novými médii rozprchla do všech stran, a tak se snaha najít a...
Pečliví a poslušní zaměstnanci nestačí 3 minuty čtení Pravidelně slýchám stížnosti firem na to, co všechno si jejich klienti vymýšlejí, jak vznášejí stále další a další požadavky a projevují věčnou...