Čína - země netušených možností? HN.cz8 minut čtení V poslední době jsem měl možnost pracovně strávit nějaký čas v Číně a bylo zajímavé konfrontovat osobní zkušenost s očekáváními a představami,...
Jak řídit značku v době multimédií? HN.cz7 minut čtení V současné době nekritického nadšení ze všech nových typů komunikačních platforem v čele s Facebookem se zapomíná na jednu věc - na systematické...
Vyprávějte příběhy HN.cz8 minut čtení Lidé milují velké příběhy. Jsou na nich postaveny nejslavnější světové romány, mýty a legendy, stejně tak doprovázejí životopisy mnoha slavných....
Potřebuje dnes marketing velké nápady? HN.cz7 minut čtení V minulosti byla řada úspěšných reklamních kampaní postavena na tzv. big idea - velkém nápadu, který vytvářel pozici značky. Při pohledu na...
Máte mezi svými zaměstnanci typ podnikatele? HN.cz3 minuty čtení Pokud mezi vaše zodpovědnosti ve firmě patří i výběr nových lidí, možná budete mít podobnou zkušenost - v životopisech, které se mi objevují na...
Neříkejte, že ještě nejste na žádné sociální síti HN.cz3 minuty čtení Všichni tam jsou, a kdo tam není, ten jako by nebyl. Kolikrát už jste tuto větu v souvislosti se sociálními sítěmi zaslechli? A přece se najdou...
Kreativita v době příliš skromných rozpočtů HN.cz3 minuty čtení Z proklamace o tom, že v době recese je třeba více investovat do marketingu, se stalo jedno z největších manažerských klišé dnešní doby. Přitom...
Jsou originální myšlenky věcí náhody? 7 minut čtení Definovat zrod myšlenky není vůbec snadné. Někdy přijde jako blesk z čistého nebe, jindy jsou za ní nekonečné hodiny hledání. Přesto existuje...
Nadbytek informaci dobrý nápad nezajistí HN.cz3 minuty čtení Také máte ten pocit, že se na vás každý den valí stále větší množství informací? Informační zahlcenost tady s námi je už nějaký ten rok a...
Jsou originální myšlenky věcí náhody? HN.cz7 minut čtení Definovat zrod myšlenky není vůbec snadné. Někdy přijde jako blesk z čistého nebe, jindy jsou za ní nekonečné hodiny hledání. Přesto existuje...
Když inspirace, tak od těch nejlepších HN.cz3 minuty čtení Každoroční festival reklamy v Cannes, jenž nedávno proběhl, je největší světovou přehlídkou toho nejlepšího, co za daný rok v reklamě vzniklo,...
Jak spolehlivě zabít nový nápad HN.cz3 minuty čtení Přijít s opravdu skvělou kreativní myšlenkou a následně ji uvést do života není vůbec snadné. Nástrah, které číhají v průběhu procesu, je víc...
Chcete prodat? Vystupte ze stínu HN.cz3 minuty čtení Občas zaslechnu vzdechy nad tím, jak jednoduchý život a příležitost pro tvůrčí práci mají firmy podnikající v některém z atraktivních odvětví,...
Reklamním médiem může být cokoliv HN.cz8 minut čtení Se skvělým kreativním nápadem dnes už nevystačíte. Pozornost zákazníků se s novými médii rozprchla do všech stran, a tak se snaha najít a...
Pečliví a poslušní zaměstnanci nestačí HN.cz3 minuty čtení Pravidelně slýchám stížnosti firem na to, co všechno si jejich klienti vymýšlejí, jak vznášejí stále další a další požadavky a projevují věčnou...