Úskalí náboru a motivace pracovníků v callcentrech 4 minuty čtení Každá větší firma má callcentrum pro své zákazníky, někdy stačí pár pracovníků v kanceláři, někdy je třeba stovky vysoce trénovaných lidí. Jak...
Kratší úvazky: šance pro absolventy 6 minut čtení Praxe, praxe, praxe - toto slovo uzavírá velkému množství absolventů možnost postupu do výběrového řízení, a oni tak často marně hledají v...
T-Mobile: nikoli mobilní, ale integrovaný operátor 4 minuty čtení Telekomunikace jsou bezesporu jedním z nejmasovějších a nejdynamičtějších oborů vůbec. V Česku má mobil každý, od šestiletých dětí k seniorům,...
Recyklace mobilů interaktivně 2 minuty čtení T-Mobile loni uspořádal vzdělávací roadshow k tématu recyklace mobilních telefonů s výhradně PR podporou. Nechal lidi mobil rozebrat nebo...
Agentury v aukci 3 minuty čtení Před 5 lety se naše firma stala slavnou, neboť ve finále tendru na PR agenturu nutila uchazeče do elektronické aukce, jakéhosi typu holandské...
Hrušky a jablka aneb Není nad šikovný výzkum 4 minuty čtení To, že zdání někdy klame, vysvětluje Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace T-Mobilu, která komentuje zveřejněný výzkum...
Líné kůže aneb Jak zapojit veřejnost do eventů 6 minut čtení Byla mi nabídnuta možnost zamyslet se nad tím, jak zapojit veřejnost do nejrůznějších akcí. Téma je to zajímavé, osobně tuto formu komunikace...
Nesplnitelná očekávání aneb tradované PR mýty 4 minuty čtení Největším zdrojem stresu pro "píáristu" - tedy pracovníka odpovědného za public relations (PR) - zdaleka nejsou novináři, ale nerealistická...
Nové formy media relations 6 minut čtení Pokud pracujete v PR a máte na starosti vztahy s novináři, dáte mi patrně za pravdu, že největší problém není napsat chytlavou tiskovou zprávu...
Agentura si s klientem musí "sednout" 3 minuty čtení Manažerka externí komunikace T-Mobile radí, jak připravit výběrové řízení na reklamní agenturu.