Rozvoj projektové kultury jako součást strategického řízení 9 minut čtení Většina organizací, ať již komerčního či neziskového charakteru, je zakládána s představou, že budou úspěšné - dnes, i zítra. Aby tomu tak...
Strategický projektový management 7 minut čtení Úspěch se může "přihodit", nebo být systematicky plánován a řízen. Většina organizací, ať již komerčního či neziskového charakteru, bývá...
Kvalitativní standardy v IS/ICT. Část 3. Koncept ITIL 7 minut čtení ITIL (IT Infrastructure Library) je rozsáhlý, procesně orientovaný rámec pro řízení IS/ICT služeb založený na "best practices".
Kvalitativní standardy v IS/ICT 4 minuty čtení Pro lepší orientaci manažerů v oblasti standardů v IS/ICT představujeme další dva modely řízení: COBIT a IT Service Management.*)
Kvalitativní standardy v IS/ICT: Část 1. IT Governance 7 minut čtení Obor IS/ICT má velký inovační potenciál, ale trpí nedostatkem transparentnosti a nezřídka se ubírá poněkud odlišným směrem, než je z pohledu...