Jeden trénink mistra nedělá 3 minuty čtení Jsou lidé, kteří po pozornosti médií dychtí, a pak ti, kteří se jí vyhýbají jako čert kříži. Pokud ale působí na exponované pozici, je jisté, že...
Od zlořečení k atentátu 2 minuty čtení Nabitý sál pražské Písecké brány ukázal, že politická komunikace je aktuální téma. Ačkoli jen menšina členských agentur APRA pracuje pro...
Čísel málo, optimismu dost 3 minuty čtení Kolik se ročně utratí za PR služby v Česku? Tohle číslo by zajímalo leckoho. Ale neexistuje. Nezbývá než se zaměřit na výroční výzkum APRA,...
Komentář Marka Hlavici Jak vláda v době covidu neuměla mluvit s lidmi. Zmohla se jen na strašidelnou ruku v rukavici 4 minuty čtení To téma nezní moc dobrodružně – Statistika veřejných zakázek v komunikaci. Přesto lze z údajů odvozovat závěry, které přesahují zájem...
Značky válčí o místo v mozku 3 minuty čtení Budoucnost reklamy je skvělá. Zákazník lačnící po novinkách pohání kolo štěstí, které mu nabízí nový model auta, novou příchuť jogurtu,...
Dá se dobrý skutek prodat médiím? 4 minuty čtení Stesky neziskových organizací i firem na média neberou konce. Kolik kolokvií, workshopů a kulatých stolů se už odehrálo na téma: Proč média...
Marek Hlavica: Zábavné PR kreatury vymírají 3 minuty čtení Firmy jsou na světě proto, aby svým majitelům vydělávaly peníze. Sponzorování nebo dokonce darování se věnují ze stejného důvodu.