Články autora

3 minuty čtení
Spolu s propadem poptávky začaly společnosti včetně hotelů v roce 2009 revidovat také své marketingové aktivity. Hlavním měřítkem se stala...
5 minut čtení
S tím, jak se prolínají média a marketingové nástroje využívané při komunikaci se zákazníky, neutichají diskuse o modelech fungování agentur -...
3 minuty čtení
Stejně jako v ostatních odvětvích, i v cestovním ruchu, v lázeňství a hotelnictví je e-mail vhodným kanálem pro komunikaci se stávajícími i...
5 minut čtení
Hráči počítačových her už dávno nejsou jen děti. Celé úplně, nebo alespoň částečně profesionální týmy se utkávají on-line i tváří v tvář na...
4 minuty čtení
Čím zákazníka v rámci pořádání spotřebitelských soutěží odměnit? Agenturní síť Proximity Worldwide předpokládá, že v budoucnu vzroste důležitost...
4 minuty čtení
Kristián Hloušek Tuto neobvyklou až riskantní myšlenku využila agentura AIM Proximity v kampani "Body Parts" pro Bank of New Zealand při...
7 minut čtení
Zatímco někteří označení Web 2.0 milují, jiní je nenávidí. Co je však zřejmé - web se vyvíjí a už dlouho není jen statickým médiem. Jak na nové...