Direct mail jako efektivní klasika 3 minuty čtení Spolu s propadem poptávky začaly společnosti včetně hotelů v roce 2009 revidovat také své marketingové aktivity. Hlavním měřítkem se stala...
Jak "briefovat" komunikační agenturu 5 minut čtení S tím, jak se prolínají média a marketingové nástroje využívané při komunikaci se zákazníky, neutichají diskuse o modelech fungování agentur -...
Chytrý e-mailový marketing 3 minuty čtení Stejně jako v ostatních odvětvích, i v cestovním ruchu, v lázeňství a hotelnictví je e-mail vhodným kanálem pro komunikaci se stávajícími i...
Generace X: vystresovaná, idealistická pragmatická 6 minut čtení Jedna z nejzajímavějších generací dneška. Finančně. Marketingově. Takřka ze všech pohledů. Jedná se o tzv. Generaci X, tedy ročníky 1967-1977....
Největší zábavní průmysl na světě 5 minut čtení Hráči počítačových her už dávno nejsou jen děti. Celé úplně, nebo alespoň částečně profesionální týmy se utkávají on-line i tváří v tvář na...
Mezinárodní stínování: nekonvenční forma rozvoje 8 minut čtení Frontální výuka od lektora, který nezná firmu ani její okolní prostředí. Takto většinou vypadá představa o firemním vzdělávání. Samozřejmě, i...
Čím já ho jen odměním? 4 minuty čtení Čím zákazníka v rámci pořádání spotřebitelských soutěží odměnit? Agenturní síť Proximity Worldwide předpokládá, že v budoucnu vzroste důležitost...
Orgány, nebo peníze 4 minuty čtení Kristián Hloušek Tuto neobvyklou až riskantní myšlenku využila agentura AIM Proximity v kampani "Body Parts" pro Bank of New Zealand při...
Web 2.0: mýty vs. realita 7 minut čtení Zatímco někteří označení Web 2.0 milují, jiní je nenávidí. Co je však zřejmé - web se vyvíjí a už dlouho není jen statickým médiem. Jak na nové...