Staňte se architektem vaší značky 10 minut čtení Většina firem disponuje hned několika značkami. Pokud se staráte o své portfolio značek, měli byste je řídit podobně jako tým hráčů, kteří si...
Sponzoring v komunikačním mixu 5 minut čtení V posledních letech se sponzoring stává čím dál důležitější součástí komunikačního mixu značky. Bez ohledu na různé důvody tohoto nárůstu je...
Kategorizace či segmentace ubytovacích zařízení? 6 minut čtení "Pokládám se za častého cestovatele. Jak po Čechách, tak po světě. A v hotelech tudíž bydlím často. I proto si myslím, že hra na kategorizaci je...
Jak sponzoring buduje značku? 7 minut čtení Sponzoring přispívá k budování značky různými způsoby. Přitom některé z těchto způsobů jsou ojedinělé a patří jedině sponzoringu. A i když...
Vytváření synergie při řízení portfolia značek 7 minut čtení Většina firem vlastní několik značek a potřebuje je řídit jako tým, který si vzájemně pomáhá a naopak se vyvaruje křížení vlastních cest. Dívat...
K čemu je dobrá identita značky? 12 minut čtení Každá značka musí mít jasnou a bohatou identitu, tj. soubor asociací, které se stratégové značky snaží vytvořit nebo udržovat. Ve srovnání s...
Svět se mění, mění se i vize řízení značky? 7 minut čtení Řízení značky v klasickém pojetí vzniklo v roce 1931 v P&G, když si junior marketing manažer zodpovědný za Camay všiml, že marketingové aktivity...
Mystery shopping v rozhodovacím procesu organizace. O čem to mluvíme? 8 minut čtení Ačkoli některá hodnocení kvality služeb lze získat přímo od uživatelů samotných, jsou situace, v nichž relevantní informace mohou být získány...