Staňte se architektem vaší značky 10 minut čtení Většina firem disponuje hned několika značkami. Pokud se staráte o své portfolio značek, měli byste je řídit podobně jako tým hráčů, kteří si...
Sponzoring v komunikačním mixu HN.cz5 minut čtení V posledních letech se sponzoring stává čím dál důležitější součástí komunikačního mixu značky. Bez ohledu na různé důvody tohoto nárůstu je...
Kategorizace či segmentace ubytovacích zařízení? HN.cz6 minut čtení "Pokládám se za častého cestovatele. Jak po Čechách, tak po světě. A v hotelech tudíž bydlím často. I proto si myslím, že hra na kategorizaci je...
Jak sponzoring buduje značku? HN.cz7 minut čtení Sponzoring přispívá k budování značky různými způsoby. Přitom některé z těchto způsobů jsou ojedinělé a patří jedině sponzoringu. A i když...
Vytváření synergie při řízení portfolia značek HN.cz7 minut čtení Většina firem vlastní několik značek a potřebuje je řídit jako tým, který si vzájemně pomáhá a naopak se vyvaruje křížení vlastních cest. Dívat...
K čemu je dobrá identita značky? HN.cz12 minut čtení Každá značka musí mít jasnou a bohatou identitu, tj. soubor asociací, které se stratégové značky snaží vytvořit nebo udržovat. Ve srovnání s...
Svět se mění, mění se i vize řízení značky? HN.cz7 minut čtení Řízení značky v klasickém pojetí vzniklo v roce 1931 v P&G, když si junior marketing manažer zodpovědný za Camay všiml, že marketingové aktivity...
Mystery shopping v rozhodovacím procesu organizace. O čem to mluvíme? HN.cz8 minut čtení Ačkoli některá hodnocení kvality služeb lze získat přímo od uživatelů samotných, jsou situace, v nichž relevantní informace mohou být získány...