reklama
reklama

Články autora

12 minut čtení
V České republice existují projevy státního zájmu o koordinaci aktivit a koncepční podpory rozvoje logistiky (např. Strategie podpory logistiky...
7 minut čtení
Systém přepravy standardních silničních návěsů na železničních vozech není žádnou novinkou, dosud ovšem vyžadoval časově náročnou vertikální...
8 minut čtení
Přední světový poskytovatel logistických služeb DHL disponuje 3 centrálními huby (Cincinnanti, Hong Kong a Lipsko/Halle), 15 regionálními huby...
7 minut čtení
Přístav Antverpy je druhým největším námořním přístavem v Evropě a pátým na světě, je umístěn na řece Schelda a dovoluje vplouvat lodím s...
10 minut čtení
V současné době je více než 15 mil. TEU přepravováno námořními rejdaři z Asie do jednotlivých evropských terminálů. Převážná část zásilek v...
9 minut čtení
V současné době je více než 15 mil. TEU přepravováno námořními rejdaři z Asie do jednotlivých evropských terminálů. Převážná část zásilek v...
7 minut čtení
Provozovatel železniční nákladní dopravy Rakouských spolkových železnic ÖBB Rail Cargo Austria úspěšně provozuje logistický systém Mobiler,...
8 minut čtení
V příspěvku je uvedena stručná analýza logistických řetězců typických komodit a provedeno vyhodnocení dopadů připravovaného zákazu jízd...
8 minut čtení
Kontejnerová přeprava zažívá v posledních letech veliký boom. Během posledních deseti letech se přepravy kontejnerů, zejména z jihovýchodní...
7 minut čtení
Problém hledání optimální polohy logistických center patří do teorie řešení lokačních úloh. Jeho zvláštností je, že je obecně umísťováno několik...
8 minut čtení
Větší lodě, delší přístavní mola, vyšší jeřáby. Zejména těmito inovačními změnami usilují severoevropské přístavy o vzrůstající množství...
12 minut čtení
Článek shrnuje dílčí výsledky řešení úlohy "Návrhy základních aplikací logistických systémů do nákladní obslužné přepravy stanovených regionů a...
reklama