Neptejte se lidí, v čem se chtějí rozvíjet 11 minut čtení Firemní rozvojové programy často stojí spoustu peněz, ale výsledek je nanic. Jak dobře vybrat a nenaletět?
Kdy je školení time managementu účinné 7 minut čtení Ptát se manažerů, jaká školení potřebují, nedává žádný praktický smysl. Time management si třeba vyberou, aby je moc nezatěžoval.
Co dělat, aby vaše inzeráty měli lidé rádi 9 minut čtení Nad personálními inzeráty firmy moc nepřemýšlejí. Neumějí se prodat, jejich texty jsou nudné a pro zájemce mnohdy skoro odstrašující.
Stojí na výkonnostní křižovatce, a neví o tom 7 minut čtení Ředitelé firem často chtějí po svých podřízených, aby vyřešili to, s čím si oni sami nevědí rady. Chtějí řídit obchodníky a nemají připravené...
Shop-in-shop: tajemství hlavolamu 5 minut čtení Vedle plošného rebrandingu patří projekty shop-in-shop v oblasti BTL k těm nejnáročnějším. Proč? Jednoduše proto, že musíte na jednom poli...
Shop-in-shop: tajemství hlavolamu 8 minut čtení Z definice je shop-in-shop soubor prezentačních prvků značky nebo výrobkové řady, který vytváří mini obchod uvnitř místa prodeje. Proč se ale...
Jak si objednat kostičku a získat vajíčko 3 minuty čtení Už jste někdy zadávali výrobu z kategorie BTL? Určitě jste asi zjistili, že to není vůbec tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Možná...
Malý hit velkých zadavatelů 2 minuty čtení Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem. A není se čemu divit!
Malý hit velkých zadavatelů 3 minuty čtení Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem.
Vodafone s českým rukopisem 4 minuty čtení Stačila jedna jediná noc a prodejny Oskar se rozzářily v novém světle. 1. února ráno už všechny nesly logo nového majitele - Vodafone. Nešlo...