Hynek Choleva

školitel, specialista na vývoj řídicích strategií, www.focusmarketing.cz

školitel, specialista na vývoj řídicích strategií, www.focusmarketing.cz

Články autora

5 minut čtení
Vedle plošného rebrandingu patří projekty shop-in-shop v oblasti BTL k těm nejnáročnějším. Proč? Jednoduše proto, že musíte na jednom poli...
8 minut čtení
Z definice je shop-in-shop soubor prezentačních prvků značky nebo výrobkové řady, který vytváří mini obchod uvnitř místa prodeje. Proč se ale...
2 minuty čtení
Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem. A není se čemu divit!
4 minuty čtení
Stačila jedna jediná noc a prodejny Oskar se rozzářily v novém světle. 1. února ráno už všechny nesly logo nového majitele - Vodafone. Nešlo...