reklama
reklama

Hynek Choleva

školitel, specialista na vývoj řídicích strategií, www.focusmarketing.cz

školitel, specialista na vývoj řídicích strategií, www.focusmarketing.cz

Články autora

HN.cz5 minut čtení
Vedle plošného rebrandingu patří projekty shop-in-shop v oblasti BTL k těm nejnáročnějším. Proč? Jednoduše proto, že musíte na jednom poli...
HN.cz8 minut čtení
Z definice je shop-in-shop soubor prezentačních prvků značky nebo výrobkové řady, který vytváří mini obchod uvnitř místa prodeje. Proč se ale...
HN.cz2 minuty čtení
Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem. A není se čemu divit!
HN.cz4 minuty čtení
Stačila jedna jediná noc a prodejny Oskar se rozzářily v novém světle. 1. února ráno už všechny nesly logo nového majitele - Vodafone. Nešlo...
reklama