Neptejte se lidí, v čem se chtějí rozvíjet 11 minut čtení Firemní rozvojové programy často stojí spoustu peněz, ale výsledek je nanic. Jak dobře vybrat a nenaletět?
Kdy je školení time managementu účinné 7 minut čtení Ptát se manažerů, jaká školení potřebují, nedává žádný praktický smysl. Time management si třeba vyberou, aby je moc nezatěžoval.
Co dělat, aby vaše inzeráty měli lidé rádi 9 minut čtení Nad personálními inzeráty firmy moc nepřemýšlejí. Neumějí se prodat, jejich texty jsou nudné a pro zájemce mnohdy skoro odstrašující.
Stojí na výkonnostní křižovatce, a neví o tom 7 minut čtení Ředitelé firem často chtějí po svých podřízených, aby vyřešili to, s čím si oni sami nevědí rady. Chtějí řídit obchodníky a nemají připravené...
Shop-in-shop: tajemství hlavolamu HN.cz5 minut čtení Vedle plošného rebrandingu patří projekty shop-in-shop v oblasti BTL k těm nejnáročnějším. Proč? Jednoduše proto, že musíte na jednom poli...
Shop-in-shop: tajemství hlavolamu HN.cz8 minut čtení Z definice je shop-in-shop soubor prezentačních prvků značky nebo výrobkové řady, který vytváří mini obchod uvnitř místa prodeje. Proč se ale...
Jak si objednat kostičku a získat vajíčko HN.cz3 minuty čtení Už jste někdy zadávali výrobu z kategorie BTL? Určitě jste asi zjistili, že to není vůbec tak jednoduché, jak to na první pohled vypadá. Možná...
Malý hit velkých zadavatelů HN.cz2 minuty čtení Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem. A není se čemu divit!
Malý hit velkých zadavatelů HN.cz3 minuty čtení Prodejní ostrovy jsou mezi zadavateli, zvlášť těmi z oblasti elektro, takovým malým hitem.
Vodafone s českým rukopisem HN.cz4 minuty čtení Stačila jedna jediná noc a prodejny Oskar se rozzářily v novém světle. 1. února ráno už všechny nesly logo nového majitele - Vodafone. Nešlo...