Komunikační branže bude nabírat HN.cz1 minuta čtení Více náboru než propouštění zažije v následujícím čtvrtletí komunikační branže, i když ne o moc. To je závěr pravidelného čtvrtletního průzkumu...
Guerilly agentury často outsourcují HN.cz4 minuty čtení Současným marketingovým zaklínadlem je guerilla marketing, vtipná nebo jinak zajímavá forma reklamy na netradičních místech. Ne všichni klienti...
První rok krize v číslech a příbězích HN.cz1 minuta čtení Máte před sebou přílohu Top značky, která číselně shrnuje první kompletní krizový rok. Navzdory očekávání velkých dramat, jejichž drobné odezvy...
Hubnout kosmetikou není trend? HN.cz2 minuty čtení V době, kdy trh s kosmetikou na hubnutí (krémy na zeštíhlení, tvarování postavy a proti celulitidě) už dva roky klesá, pro některé, většinou...
Hubnout kosmetikou není současný trend HN.cz2 minuty čtení Zájem o body control kosmetiku klesl až o 40 %, výrobci přesto uvádějí novinky. V době, kdy trh s kosmetikou na hubnutí (krémy na zeštíhlení,...
Zaměřte se na ženy 55+ HN.cz3 minuty čtení Dlouho platilo krása = mládí. Kupní síla starších žen ale sílí, na což reagují nejen kosmetické firmy, ale také různá wellness centra. S...
Kosmetika objevila starší ženy. Až 55+ HN.cz4 minuty čtení Dlouho platilo krása = mládí. Kupní síla starších žen ale sílí a kosmetické firmy reagují. Společností, které se budou marketingově věnovat...
Co skrývá pravá thajská masáž HN.cz6 minut čtení I zdravý člověk má na svém těle místa, která i při lehkém zmáčknutí zabolí. Odhalení takových bolestivých tajemství, která mohou skrývat zárodky...
Nemocná farmacie? 1 minuta čtení Krize zřejmě dopadá i na výrobce léků. Šetrnost se tváří v tvář hospodářskému oslabení projevuje i v nákupech léčiv. Ukazuje to výzkum...
Thajské doteky utrpení a pohody HN.cz6 minut čtení I zdravý člověk má na svém těle místa, která i při jen lehkém zmáčknutí hodně zabolí. Odhalení takových malých bolestivých tajemství, která...
Čapek proti reklamě? 2 minuty čtení Reklama považuje příjemce za hlupáky, tuneluje jazyk a je plná klišé, shodují se kreativci Petr Voborský (na volné noze), Pavel Friš (Euro RSCG)...
Maskoti fungují, navazují-li na značku 2 minuty čtení Míra Mironetu, zelený panáček Cetelemu, pošťák Poštovní spořitelny, Mopy Modré pyramidy, Widget UPS, liška Českomoravské stavební spořitelny....
Effie podvanácté 2 minuty čtení Nescafé Classic, Komerční banka, Rádio Impuls, Microsoft a Nadace O2, to jsou vítězové cen Effie 2008. Největší úspěchy ve dvanáctém ročníku...
Méně vánočních spotů 1 minuta čtení Reklamní agentury předvídají, že letos bude méně speciálních vánočních kampaní. Reklamní nadílka pro české spotřebitele se sice teprve chystá,...
Boom kreslených panáčků 1 minuta čtení Rozmach kreslených a animovaných reklam pro dospělé ukazuje, že obrázky nepůsobí jen na dětské publikum. Na animované a kreslené reklamy už...