reklama
reklama

Články autora

HN.cz1 minuta čtení
Více náboru než propouštění zažije v následujícím čtvrtletí komunikační branže, i když ne o moc. To je závěr pravidelného čtvrtletního průzkumu...
HN.cz4 minuty čtení
Současným marketingovým zaklínadlem je guerilla marketing, vtipná nebo jinak zajímavá forma reklamy na netradičních místech. Ne všichni klienti...
HN.cz2 minuty čtení
V době, kdy trh s kosmetikou na hubnutí (krémy na zeštíhlení, tvarování postavy a proti celulitidě) už dva roky klesá, pro některé, většinou...
HN.cz3 minuty čtení
Dlouho platilo krása = mládí. Kupní síla starších žen ale sílí, na což reagují nejen kosmetické firmy, ale také různá wellness centra. S...
HN.cz6 minut čtení
I zdravý člověk má na svém těle místa, která i při lehkém zmáčknutí zabolí. Odhalení takových bolestivých tajemství, která mohou skrývat zárodky...
1 minuta čtení
Krize zřejmě dopadá i na výrobce léků. Šetrnost se tváří v tvář hospodářskému oslabení projevuje i v nákupech léčiv. Ukazuje to výzkum...
HN.cz6 minut čtení
I zdravý člověk má na svém těle místa, která i při jen lehkém zmáčknutí hodně zabolí. Odhalení takových malých bolestivých tajemství, která...
2 minuty čtení
Reklama považuje příjemce za hlupáky, tuneluje jazyk a je plná klišé, shodují se kreativci Petr Voborský (na volné noze), Pavel Friš (Euro RSCG)...
2 minuty čtení
Míra Mironetu, zelený panáček Cetelemu, pošťák Poštovní spořitelny, Mopy Modré pyramidy, Widget UPS, liška Českomoravské stavební spořitelny....
2 minuty čtení
Nescafé Classic, Komerční banka, Rádio Impuls, Microsoft a Nadace O2, to jsou vítězové cen Effie 2008. Největší úspěchy ve dvanáctém ročníku...
1 minuta čtení
Reklamní agentury předvídají, že letos bude méně speciálních vánočních kampaní. Reklamní nadílka pro české spotřebitele se sice teprve chystá,...
1 minuta čtení
Rozmach kreslených a animovaných reklam pro dospělé ukazuje, že obrázky nepůsobí jen na dětské publikum. Na animované a kreslené reklamy už...
reklama