Články autora

2 minuty čtení
NA INFORMAČNÍ KAMPANI k přechodu na digitální televizní vysílání by se měly podílet i komerční subjekty. Je o tom přesvědčen náměstek ministra...
5 minut čtení
Už nestačí pouze sprej s jedním typem vůně, osvěžovače jsou stále sofistikovanější. Komunikace se soustředí na nové benefity produktů a moderní...
8 minut čtení
Samoopalovací a zeštíhlující produkty jsou stále oblíbenější. Tomu odpovídá i komunikace, která míří na konkrétní benefity. Více v rozhovoru...
1 minuta čtení
Od 16. srpna spustil švédský výrobce nábytku a bytových doplňků nový věrnostní program pro rodiny Ikea Family. Členství v klubu, které...
2 minuty čtení
Poprvé v životě vypsal šéf p.k. Solventu, společnosti provozující síť drogerií Teta, výběrové řízení na reklamní agenturu a hned má na krku...
2 minuty čtení
Do jaké míry ohrožuje pozice Crocodillu konkurence z Babic?