ČT zrušila tendr na provozovatele veřejnoprávního multiplexu 2 minuty čtení AKTUALIZOVÁNO Česká televize zrušila veřejnou obchodní soutěž, v níž hledala firmu, která pro ČT zajistí a bude provozovat síť vysílačů pro...
Kdo bude platit? 2 minuty čtení NA INFORMAČNÍ KAMPANI k přechodu na digitální televizní vysílání by se měly podílet i komerční subjekty. Je o tom přesvědčen náměstek ministra...
Vůně domova v prodeji 5 minut čtení Už nestačí pouze sprej s jedním typem vůně, osvěžovače jsou stále sofistikovanější. Komunikace se soustředí na nové benefity produktů a moderní...
Výrobci luxusu komunikují více 1 minuta čtení Luxusní značky jsou opět více na očích a komunikují. Proč? Začíná jim hlavní sezona.
Tradice v péči o tělo chybí 8 minut čtení Samoopalovací a zeštíhlující produkty jsou stále oblíbenější. Tomu odpovídá i komunikace, která míří na konkrétní benefity. Více v rozhovoru...
Ikea s novým věrnostním programem 1 minuta čtení Od 16. srpna spustil švédský výrobce nábytku a bytových doplňků nový věrnostní program pro rodiny Ikea Family. Členství v klubu, které...
Návrhy si necháme 2 minuty čtení Poprvé v životě vypsal šéf p.k. Solventu, společnosti provozující síť drogerií Teta, výběrové řízení na reklamní agenturu a hned má na krku...