Pokud máte špatný produkt, cenu a distribuci, udělá vám sebelepší reklama nanejvýš medvědí službu. Jak tedy mohou reklamní agentury přispět k úspěchu očkování proti covidu-19?

Celkem 654 milionů korun. Tolik v přepočtu investuje německá vláda do mediální podpory kampaně na podporu očkování proti covidu-19. Běží od konce roku a je vidět v televizi i na plakátech, všude se setkáte se stejným motivem "Německo si vyhrnuje rukávy na očkování". Minutový spot mimo jiné oslavuje triumf medicíny při přípravě vakcín, a staví tedy na hlavu hlavní výtku odmítačů vůči "podezřele" rychlému vývoji vakcín. Kampaň apeluje hlavně na solidaritu a s vyhrnutými rukávy ukazuje skutečné představitele ohrožených skupin "těsně poté", co dostali svoji zaslouženou dávku protilátek.

Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.