Šance udělat to lépe už nebude. „Chtěli jsme si maximálně užít tu poslední příležitost vylepšit, co se dá,“ říká Stephan Lenschow, produktový manažer v Porsche, který pracoval na vývoji inovovaného Macanu. Má tím na mysli fakt, že příští Macan bude výhradně čistě elektrický a na trh by měl přijít už za dva roky. Tým konstruktérů a inženýrů tak spolu s Lenschowem pracoval na posledním vylepšení současného Macanu ještě s tradičními, benzinovými motory.
Macan je na trhu už dlouho, prodávat se začal v roce 2014 a kritikové by nezapomněli připomenout, že základní platforma, kterou využívá, je ještě starší – Porsche si ji vypůjčilo od Audi Q5, představeného už v roce 2008, tedy před 13 lety. I proto není možné do Macanu nasoukat hybridní technologii, stará platforma to zkrátka nedovoluje.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111