Zakladatelé start-upu CloudTalk věří, že i v době live chatů a chatbotů je telefonování stále tím nejlepším způsobem, jak rychle řešit problémy zákazníků. Jen je ho podle nich třeba trochu modernizovat. Proto mladá slovensko-česká společnost nabízí možnost přesunout firemní centra zákaznické podpory, sales a další telefonické týmy na internet. O cloudová call centra v době pandemie díky práci na dálku roste zájem, což si uvědomují i investoři. CloudTalk nejen díky tomu nyní získal investici 155 milionů korun, kterou hodlá využít na expanzi, vylepšování svého produktu a marketing.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se