Když jsme loni poprvé testovali Peugeot 508, bylo jasné, že před námi stojí výrazná osobnost. Jeho design je nepřehlédnutelný a lákavému dojmu nezůstává nic dlužno ani svezení. Vyspělý podvozek spojuje pohodlí střední třídy s obratností vozu o číslo menšího. Hladce a tiše běžící benzinový motor 1.6 Turbo sice nepodává úplně oslňující výkon, ale díky sametově řadicímu automatu dokáže velkému korábu vdechnout konejšivou plynulost, což je proti uskákaným dvouspojkovým převodovkám dominantních německých značek velké plus.
Méně nás potěšil poněkud stísněný interiér, který doplácí na důsledně aerodynamický tvar karoserie se střechou situovanou proklatě nízko a sloupky tak skloněnými, že se z nastupování stává nechtěná rozcvička. V posledku tedy šlo o individualistickou volbu pro manažery, kteří se chtějí dobře svézt, odlišit od většiny a praktická stránka věci u nich nehraje velkou roli.
Žízeň reálného života
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 80 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111