Oválná místnost je obložená dřevem, jsou po ní poházené polštáře Fatboy, nízké taburetky, ze stropu visí houpačka, zenovou atmosféru doplňují květiny a zářivě bílé oblázky na podlaze. Vratislav Kalenda si vybere místo přímo na parketách a nohy poskládá do překážkového sedu. Na sobě má barevné tričko, džínové šortky, kecky Adidas a k pasu připnutou kšiltovku. "My tu máme takovou 'hej, kámo' kulturu," směje se, když upíjí černé ristretto z firemního kávovaru. Prostě typický ajťák v typickém prostředí dravé softwarové firmy, chtělo by se říct. Jenže čerstvě třicetiletý Kalenda ani jeho společnost Applifting, jež se věnuje zejména vývoji mobilních aplikací, tak úplně normální nejsou. Vlastně jsou hodně specifičtí: "Jsme tyrkysová firma."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se