Jedno japonské přísloví říká: Pracuj 20 let na svém jménu a ono pak bude dalších 20 let pracovat pro tebe. I pouhá zmínka o některých společnostech bývá většinou dostatečná, aby připomněla buď její výrobek, nebo ji a její obor podnikání. Když se jedná o firmu, která se do povědomí zákazníků zapsala něčím špatným, bývají vzpomínky o to barvitější. Negativní reklama je stále reklama, ale občas platí, že co je moc, je příliš. A tak zatímco třeba farmaceutickým podnikům vystaví účet s radostí v podstatě všichni, kdykoli se objeví nějaký skandál, imunní vůči "lumpárnám" nejsou ani firmy, které se tváří jako "hvězdy domácností". A často jsou to společnosti, jež lidé léta znají a milují.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111