Cestu do 13. patra moderní budovy nedaleko centra Tel Avivu urazí výtah během několika vteřin. Celé jedno podlaží tu patří společnosti Viber, která brzy plánuje expanzi ještě o patro výše. Jednoduchý, ale jasný důkaz, že se firmě daří. Její aplikaci pro mobilní internetové volání, chaty a nově i videohovory má ve svém chytrém telefonu aktuálně staženo zhruba u 400 milionů uživatelů z celého světa. "Viber jsme založili jako vedlejší projekt našeho původního start-upu, ale když jsme po třech dnech od spuštění, bez jakékoli reklamy a marketingu, získali první milion uživatelů, došlo nám, že tohle asi vedlejší projekt nebude," říká Igor Magazinik, spoluzakladatel a technický ředitel Viberu. Mladý muž v džínách, firemním tričku a teniskách nevypadá jako někdo, jehož firmu před půl rokem koupil japonský lídr v oblasti e-commerce Rakuten za 900 milionů dolarů. Ale je to tak. "Pořád se snažíme chovat jako start-up, myšlením, firemní kulturou. Pokud jde o Rakuten, vidím ho jako silného partnera, který nás dostane na nové trhy," říká Magazinik a dává alespoň trochu nahlédnout pod pokličku.

Chcete číst dál?

Ještě na vás čeká 90 % článku.

První 3 měsíce, pak 199 Kč měsíčně

S předplatným získáte

  • Web Ekonom.cz bez reklam
  • Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
  • Možnost ukládat si články na později
Nebo
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.