Cestu do 13. patra moderní budovy nedaleko centra Tel Avivu urazí výtah během několika vteřin. Celé jedno podlaží tu patří společnosti Viber, která brzy plánuje expanzi ještě o patro výše. Jednoduchý, ale jasný důkaz, že se firmě daří. Její aplikaci pro mobilní internetové volání, chaty a nově i videohovory má ve svém chytrém telefonu aktuálně staženo zhruba u 400 milionů uživatelů z celého světa. "Viber jsme založili jako vedlejší projekt našeho původního start-upu, ale když jsme po třech dnech od spuštění, bez jakékoli reklamy a marketingu, získali první milion uživatelů, došlo nám, že tohle asi vedlejší projekt nebude," říká Igor Magazinik, spoluzakladatel a technický ředitel Viberu. Mladý muž v džínách, firemním tričku a teniskách nevypadá jako někdo, jehož firmu před půl rokem koupil japonský lídr v oblasti e-commerce Rakuten za 900 milionů dolarů. Ale je to tak. "Pořád se snažíme chovat jako start-up, myšlením, firemní kulturou. Pokud jde o Rakuten, vidím ho jako silného partnera, který nás dostane na nové trhy," říká Magazinik a dává alespoň trochu nahlédnout pod pokličku.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111