Laurent Abadie, evropský šéf společnosti Panasonic, je přesvědčen, že výrobci, kteří splní striktní ekologické požadavky Bruselu, získají výhodu na všech trzích. Na produkty šetrné k životnímu prostředí vsází i celý Panasonic. První Evropan, který v této japonské firmě vystoupil do jedné z nejvyšších pozic, v rozhovoru pro Ekonom přiznává, že firma lobbuje za zákony upravující spotřebu energie.
Před deseti dvaceti lety jsme zde ve střední Evropě znali značku Panasonic jako výrobce televizí, CD nebo DVD přehrávačů. Kurz firmy se ale mění...
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111