Tradiční média nepatří do šrotu. Podle mnohých pozorovatelů to prokázala reportováním o bostonské tragédii. Ano, Twitter, Facebook a další sociální média byla rychlejší, ale všichni stejně čekali, až jimi šířené útržkovité informace dají profesionální novináři do souvislostí. "Byl to týden, kdy byla vaše víra ve velká média zpochybněna, potrestána, znovuobnovena a - v některých případech - se jí dostalo zadostiučinění," napsal na Twitteru známý reportér sledující média David Carr. Skeptičtější, bohužel však rovněž pravdivý pohled nabídl tamtéž sloupkař Matthew Ingram: "Spousta lidí se raduje, jak to tradiční média zvládla a sociální nikoli - ale zaplatí si předplatné na webu deníku Boston Globe?"
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111