Ombudsmankou GE Money Bank se stala Magdaléna Wavle (38). Jejím úkolem je posuzovat problémy klientů, kteří nejsou spokojeni se standardním vyřešením svých stížnosti či reklamací.

Kolik podnětů ročně ombudsman ve vaší bance dostává?

Od začátku letošního roku to bylo 595 případů.

Na co si klienti stěžují nejvíce?

Charakter stížností i jejich důvody se mění. Obvykle se týkají fungování některých procesů, vlastností produktů či lidských pochybení.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.