Ombudsmankou GE Money Bank se stala Magdaléna Wavle (38). Jejím úkolem je posuzovat problémy klientů, kteří nejsou spokojeni se standardním vyřešením svých stížnosti či reklamací.
Kolik podnětů ročně ombudsman ve vaší bance dostává?
Od začátku letošního roku to bylo 595 případů.
Na co si klienti stěžují nejvíce?
Charakter stížností i jejich důvody se mění. Obvykle se týkají fungování některých procesů, vlastností produktů či lidských pochybení.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 60 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111