Sté výročí námořní katastrofy vzbudilo nový zájem o kompozici, kterou respektovaný britský hudební experimentátor původně vytvořil pro konceptuální studentskou výstavu v roce 1969.

A tak se letos odehrála na našem území hned dvě provedení: v červnu se Titanic potopil zásluhou Jiřího Bárty v chrámu sv. Barbory v Kutné Hoře, nyní dílo přivezl festival Struny podzimu rovnou s jeho tvůrcem Gavinem Bryarsem.

Ten stál u kontrabasu a další hráče na smyčce, bicí, hluboké dechy a elektrickou kytaru doplnil kouzelník se dvěma gramofony Philipe Jeck.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Víte, že…

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod

  • nezobrazují se jim reklamy
  • mohou odemknout obsah kamarádům
  • mohou prohlížet online archiv
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.