Ovládají průmyslové podniky, realitní společnosti, velkoobchodní firmy. A vedou si často lépe než jejich předchozí čeští majitelé. Vietnamci už zkrátka dávno nejsou jen trhovci a provozovatelé večerek. A navíc dozrává další generace "českých Vietnamců", která míří ještě výše: Chtějí být manažery, právníky a třeba i politiky.
"Na obchodní podnikání rodičů nechci navázat. Zatím ještě studuji, ale zároveň už jsme založili se spolužáky firmu na internetový marketing," naznačuje nový trend šestadvacetiletý The Phuong Nguyen.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 95 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111