Je negativní kampaň účinný nástroj na nerozhodnuté voliče?

Je negativní kampaň účinný nástroj na nerozhodnuté voliče?

Jan Kolář
Jan Kolář
ředitel České kosmické kanceláře
Negativní kampaň účinná být může, ale ne nutně vždy ve prospěch kandidáta.
Ukážou volby. Každopádně předem poškozuje autoritu Prezidenta. Snižuje šanci na efekt ozdravení nálady. Pro mne je tedy odsouzeníhodná.
Verme, ze ano a zustanou doma:-)
Ano. Myslím, že kostlivci některých kandidátů mohou ovlivnit voliče.
Vítězslav Bican
Vítězslav Bican
ředitel Channel Crossings
Nejspíš donutí jít k volbám ty, kteří jsou už rozhodnutí a jen si negativní kampaní potvrdí svoje dřívější rozhodnutí.
Lukáš Vondráček
Lukáš Vondráček
partner ve společnosti ELAT
Fungovat může. Otázka je, zda v daném případě může fungovat zamýšleným směrem.
Aleš Vojíř
Aleš Vojíř
zástupce šéfredaktora týdeníku Ekonom
Účinek negativní kampaně je takový, že se nerozhodnutý volič rozhodne k volbám nejít vůbec.
Jiří Machálek
Jiří Machálek
ředitel společnosti West Media
Ano je. Na chytré ovšem působí opačně.
Související