Jaký je rozdíl mezi prací v Německu a USA? Aneb bez rizika není možné změnit svět 2 minuty čtení Lidé se mě často ptají, jaký je rozdíl mezi prací v Česku a v Německu, kde žiji už více než deset let. Jenže podle mých zkušeností se samotný...
Digitální spotřebitelé HN.cz3 minuty čtení Ne, nebudu psát ani o nakupování přes internet, ani o sci-fi, že by se v budoucnu spotřebitelé přetvořili do jednoho velkého Matrixu, pouze o...
Marketing a recese rok poté HN.cz9 minut čtení Přesně před rokem jsem na tomto místě psal o výhodách recese pro marketing. Dnes recesi můžeme považovat za minulost - podle Českého...
Zelená je tráva, fotbal to je marketing HN.cz3 minuty čtení Mnoho marketingových knih hlásá, že k tomu, abyste získali loajálního zákazníka, nestačí pouze uspokojit jeho potřeby - je nezbytné jej...
Stereotypy, kulturní zvyklosti a marketing HN.cz3 minuty čtení Vytváření nových potřeb a tím nových trhů představuje extrémně složitý, v některých případech až nemožný úkol. Snad nejhorší situace nastává,...
Výhody recese pro marketing? HN.cz8 minut čtení Říká se, že všechno špatné je pro něco dobré. Ale jak nejlépe porozumět současné recesi a jak se naučit ji vnímat pozitivně? A je toto vůbec...