reklama
reklama

Články autora

HN.cz5 minut čtení
Někteří se stanou známými díky svým postojům. Ti výjimeční umí navíc své pokrokové názory přenést do reálného života. To je případ Sheryl...
HN.cz4 minuty čtení
Ukradení osobní identity je na Twitteru jednoduché. Nepravý Václav Klaus se stal populárním na Twitteru, jakmile začal vtipkovat o ukradnutém...
HN.cz5 minut čtení
Šéf Starbucksu Howard Schultz je v poslední době hodně populární. Minimálně ze tří důvodů. Starbucks oslavil své 40. narozeniny, Howard vydal...
HN.cz4 minuty čtení
LinkedIn, Facebook nebo Twitter již dávno nejsou, jak si mnozí skeptici na počátku mysleli, módním výstřelkem. Naopak, stále více lidí a firem...
HN.cz8 minut čtení
Je konec krize již na dohled? A i když krize skončí, jaké dlouhotrvající vlivy na spotřebitelské chování bude mít? Ať to dopadne jakkoliv, dá se...
HN.cz4 minuty čtení
Všichni skloňujeme slovo krize dnes a denně. Jak jinak, když ve většině případů má dopad na prodeje firmy i na zisk. A také nikdy nevíme, jestli...
HN.cz3 minuty čtení
V říjnu 2007 došlo v Anglii k historické události. Užívání sítí společenských komunit typu Facebook, MySpace a dalších překročilo návštěvnost a...
HN.cz5 minut čtení
Komerční využití internetových společenských komunit roste závratnou rychlostí. Alespoň za českými hranicemi.
reklama