reklama
reklama

Jiří Beran

provozovatel marketingového portálu Mistoprodeje.cz

Články autora

HN.cz11 minut čtení
Udržet příbytek v suchu a ochránit jej před vlhkostí nebývá snadné, hlavně u starších domů. Obvykle totiž nepostačí dobře izolovaná střecha,...
7 minut čtení
Ve 20. století bylo pro to, aby se člověk stal boháčem, obvykle nutné budovat řadu let úspěšný podnik, zaměstnávat davy zaměstnanců ve velkých...
6 minut čtení
Podnik může mít skvěle definovanou strategii, pokud však nezajistí, aby ji zaměstnanci soustavně naplňovali, nemá to velký význam. Na druhé...
4 minuty čtení
Velké i malé firmy musejí, chtějí-li v podnikání uspět, pečlivě hlídat své náklady. Tedy vědět, za co a kolik peněz utrácejí. Earned Value...
9 minut čtení
V posledních měsících se děje mnoho zajímavého okolo podniku České dráhy, a. s. Vzniká nová společnost ČD Cargo, velkou část železničního...
HN.cz4 minuty čtení
Vždycky když vyrazím na nákup, do banky, kina či autoservisu, vybavuji si reklamní slogan dané firmy nebo značky, např.: "Jsme Vám blíž", "Nic...
HN.cz8 minut čtení
V poslední době se zejména v maloobchodních řetězcích a u benzinových čerpadel často setkávám s demotivovanými prodavači. Jistě, za mzdu, kterou...
HN.cz5 minut čtení
V loňském roce se stalo jednou z hlavních kauz zkažené maso v supermarketech. Ve světle této vlny se mi občas zdá, že "něco zkaženého" se...
HN.cz3 minuty čtení
"Můj kouč, náš kouč, říkají sportovci, ale v poslední době si tento pojem rychle získává své příznivce v oblasti managementu," říká Jiří Beran,...
HN.cz3 minuty čtení
"Můj kouč, náš kouč, říkají sportovci, ale v poslední době si tento pojem rychle získává své příznivce v oblasti managementu," říká Jiří Beran,...
reklama