reklama
reklama

Články autora

3 minuty čtení
Zhruba od minulého týdne se snažím představit si, jak se asi na volbu nového generálního ředitele České televize dívá obyčejný divák, který nic...
HN.cz7 minut čtení
Exkluzivní rozhovor s hlavním mluvčím konference Retail Summit Thomasem Bruchem, managing director & partner, Globus Holding, o diferenciaci...
3 minuty čtení
Není mnoho firem, které se rády přiznají k tomu, že udělaly chybu. A ještě méně je těch, které to samy ochotně dají do médií a pak s tím pracují...
HN.cz3 minuty čtení
jaká je událost roku v našem oboru? Dobrá zpráva z oboru reklamy v místě prodeje, že investice do této formy reklamy nezaznamenávají na rozdíl...
HN.cz2 minuty čtení
příčiny současné ekonomické krize mohou být různé. Z mého pohledu je však tou hlavní příčinou jedna celkem banální věc. Nedostatečná schopnost...
HN.cz11 minut čtení
Jiří Holeček, marketingový poradce maloobchodního řetězce hraček Pompo, je považován za jednoho z nejúspěšnějších marketingových a PR manažerů v...
HN.cz3 minuty čtení
koncem listopadu a na začátku prosince pocítila první příznaky globální finanční krize již i reklamní, mediální a spolu s nimi i signmakingová...
HN.cz3 minuty čtení
toto vydání časopisu Sign jsme dokončovali v době, kdy se jednotlivé tiskové agentury předháněly v tom, která přinese chmurnější vizi. Slovní...
HN.cz3 minuty čtení
Je to fakt zvláštní. V posledních letech nečtu v odborných titulech nic jiného než chytré rady o tom, jak rychle obsloužit a doslova uspokojit...
HN.cz2 minuty čtení
to už není vyšší marketingová, ale základní. Teorie o tom, že se výkon značek srovnává a odlišují se pouze díky marketingové komunikaci a image,...
HN.cz2 minuty čtení
mé nedávné setkání s ředitelem TV Prima Markem Singerem bylo svým způsobem velmi příznačné. Nemluvili jsme totiž o, mírně řečeno, retro značení,...
reklama